donderdag 2 augustus 2012

Trip through eastern europe

So sorry for posting so little the last few weeks. But i'm going to make it up to you!
This has everything to do with the fact that on sunday my eastern Europe started. Together with a friend of mine i'm travelling through the Eastern part of Europe by train. For a full month! With our backpacks on and our cameras within hands reach we're seeing some of the most beautiful places in the world. 
I'm now currently at Prague (Czech Republic). 
But i promise i will give a full update with photographs and text in the morning. Cuz right now we are going to    explore Prague's nightlife.
Ahoj!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sorry dat ik de laatste weken zo ontzettend weinig gepost heb, maar dit ga ik vast en zeker goedmaken!
Dat ik zo weinig gepost heb, heeft alles te maken met de start van mijn vakantie. Afgelopen zondag startte ik namelijk mijn Oost Europa avontuur. Samen met een vriendin reis ik gedurende 1 volledige maand door Oost Europa per trein. Bepakt en bezakt met onze backpacks op en onze camera's binnen handbereik zien wij deze maand sommige van de mooiste plekken op aarde. Op dit moment zitten we in Praag (Tsjechie).
Maar veel meer ga ik op dit moment nog niet verklappen, morgen plaats ik namelijk een volledige update met foto's (!) en tekst. Nu sta ik op het punt het nachtleven te verkennen van deze historische sprookjesstad.
Ahoj!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten